London

Hei! I går etter jeg kom hjem fra London ble jeg liggende på sofaen å drikke te hele kvelden siden formen ikke var på topp. I dag var det tilbake til hverdagen igjen for meg og formen er mye bedre. Etter jobb i dag har jeg gått en tur, laget middag og fått pakket ut av kofferten. J...

Thistle Kensington Gardens

Jeg har ikke fått lagt inn så mange av bildene jeg har knipset på macen siden vi stort sett bare er innom hotellet for å sove. Jeg har knipset et par bilder fra hotellrommet og utsikten som jeg tenkte å dele med dere. Vi bor på hotellet thistle Kensington Gardens og er veldig fornøyd med det. Vi ...

Kensington gardens

God morgen fra London! I går gikk mesteparten av dagen til shopping, men før vi spiste middag gikk vi en tur i Kensington garden. Hotellet vårt ligger rett utenfor parken, så da må man bare benytte muligheten. Hyde park/Kensington gardens er et av de fineste stedene i London synes jeg. Elsker hvo...

Lørdag i Bergen

I dag formiddag dro jeg og mamma inn til Bergen sentrum. Siden jeg uansett befinner meg i London om to uker var ikke shopping noe must. Vi fant derfor ut at vi skulle ta turen til Troldhaugen, komponisten Edvard Grieg sitt hjem. Jeg har vært i Bergen veldig mange ganger, men aldri har jeg satt mi...

Reiseguide: Island

God morgen! Jeg er på vei ut døra for å dra på jobb, men først tenkte jeg å dele dette innlegget med dere. Jeg var på Island sommeren 2014 og sommeren 2015 og skal definitivt ha flere turer dit. Dette innlegget publiserte jeg for første gang i fjor sommer, men jeg tenkte at en liten repost v...

This weekend in photos

Helsingborg og sjømuseum

Hei! Jeg tenkte bare å dele noen siste bilder fra danmarksturen med dere. Den siste dagen tok vi faktisk ferge over til Helsingborg i Sverige før vi dro på et sjømuseum i Helsingør i Danmark. Det ble altså 3 skandinaviske land på meg på søndag og da jeg endelig kunne legge hodet på puta hjemme va...

Snapshots from Denmark

Hei dere ♥ I dag er det siste dag her i Danmark, så nå gjelder det å utnytte de siste timene før flyet hjem går i ettermiddag. Håper virkelig vi unngår forsinkelser på hjemturen, slik vi opplevde på vei ned. Jeg titter bare innom for å dele noen bilder og ønske dere en fantastisk sønda...

Kronborg

I dag har jeg vært på Kronborg slott i Helsingør litt utenfor København. Her har danske, og forøvring også norske, konger og dronninger tidligere bodd. Slottet var gigantisk stort og inneholdt blant annet en gigantisk gjestesuite, egen kirke, det som en gang var Europas største dansesal, hemmelig...

Travel inspiration

Vedder på at jeg ikke er den eneste som drømmer om en reise akkurat nå, gjerne til varmere strøk. Jeg har samlet sammen litt bilder fra we heart it med reiseinspirasjon. Akkurat nå befinner jeg meg på jobb, så dette innlegget er forhåndsskrevet. Om du vil sjekke ut profilen min på we heart it så ...

10 reisefakta

Heisann! I dag tenkte jeg å dele 10 fakta om meg selv, men denne gangen med en liten vri. Jeg elsker å reise og oppleve nye land og kulturer, så disse faktaene handler derfor om nettopp reising. Del gjerne en "reisefakta" i kommentarfeltet du også :)1. Jeg har vært på verdens første Starbucks (de...

Saturday snapshots

Et par bilder fra gårsdagen i vakre Bergen ser dere over. Hittil har det vært en slapp søndag og akkurat nå sitter vi på Flesland og skal snart starte boardingen. Jeg har planer om å fortsette med en rolig søndag, men tenker kanskje å få til en treningsøkt og kanskje bake noen sunne rundstykker e...

Postcards from France

Her kommer noen siste bilder fra vakre Frankrike. Byen vi var i heter Annecy og var bare en liten kjøretur (30-40 minutt) fra Geneve i Sveits. I gamlebyen var det så mange koselig hus, gater, broer og til og med et slott. Rundt byen lå det vakre fjell og en innsjø (det var rundt denne innsjøen vi...

L'imperal Palace

Her kommer litt flere bilder fra hotellet og området rundt. Hotellet var veldig fint med store og fine hotellrom. Dette innlegget er forhåndsskrevet siden jeg nå sitter på flyet hjem til Norge igjen. Det har vært en veldig fin tur, med litt for sene kvelder etter min smak. Jeg er den yngste bland...

Sykkeltur i Frankrike

I dag var vi altså på sykkeltur her i Frankrike, og den ble på hele 45 km. Været var heldigvis helt perfekt for sykkeltur. Ganske varmt med litt deilig vind. Vi hadde et par stopp på sykkelturen, blant annet innom en fransk gård hvor vi fikk smake lokal vin, ost og spekemat. Lunsj spiste vi på en...

Bonjour

Jeg har ikke fått tatt så mange bilder fra Frankrike enda, så da deler jeg bare de jeg har. Vi ankom hotellet i går ettermiddag og tilbrakte hele kvelden her. Hotellet er veldig fint og jeg har fått et stort rom med stor hotellseng helt for meg selv, herlig! Temperaturen ser ut til å skulle ligge...

København

Hei! Da har jeg kommet hjem fra København igjen. Det var så vidt jeg rakk flyet fra Oslo fordi flyet fra København var forsinket. Måtte sjekke inn kofferten som standby og løpe gjennom Gardermoen. Heldigvis kom både jeg og kofferten trygt frem. I går tilbragte jeg dagen med shopping og sightseein...

Dyrehavsbakken

Hei! I går kveld da jeg ankom København var planen å dra rett på tivoli, men der var det tidenes kø utenfor fordi Snoop Dogg skulle ha konsert. Vi dro derfor til et sted et stykke utenfor selve sentrum som het Bakken. Det begynte akkurat å bli mørkt like etter vi kom dit, noe som bare gjorde det ...

København

Jeg skal som sagt til København i helga og tenkte derfor å høre om noen av dere har noen tips til hva jeg burde se. Jeg kommer dit fredag kveld og drar igjen tidlig på søndag, så jeg får ikke tid til så veldig mye. Blir kjempeglad om noen vil legge igjen en kommentar med tips til hvor jeg burde s...

The tall ships races

Denne uka er det the tall ships races i Ålesund, noe som betyr at det er masse bra stemning i byen som er omkranset av store seilskuter fra hele verden. Vi måtte selvfølgelig ta turen dit i går siden det var ukas eneste dag uten regn og med ok vær. I dag er det parade of sail da alle skipene skal...

Sunset Resort

Innlegget inneholder en annonselink Det beste hotellet jeg har bodd på er Sunset Resort i Pomorie i Bulgaria. Dette er et kjempestort hotellkompleks som ligger rett ved stranden. Hotellet har både rom og leiligheter, pool bar, strand bar og flere bassenger og restauranter. Det er flere aktivitet...

Reiseguide: Island

Her kommer en liten reiseguide for Island. Jeg var på Island både i fjor og i år, men har for det meste vært i Reykjavik og på Sør-Island. Lagre gjerne dette innlegget i bokmerkene dine om du har planer om en tur til Island i fremtiden.Hvordan komme seg dit: SAS, Norwegian og Icelandair flyr dire...

Reykjavik

Fra innsiden av "Harpan", konsert- og operahuset i Reykjavik. Veldig fin og spesiell bygning.I Reykjavik er det veldig koselig å bare vandre rundt i sentrum, se på bygninger og butikker eller bare sette seg ned på en kafe. Om man er ute etter shopping anbefaler jeg å ta turen til kjøpesenterene K...

Blue Lagoon

I går var vi altså på blue lagoon her på Island. Anbefaler absolutt å ta turen dit om du noen gang er på Island. Vannet i blue lagoon er naturlig vann som inneholder mange mineraler og det er naturlig oppvarmet. Langs vannet stod det bøtter med ansiktsmasker laget av mineralene i vannet, huden bl...

Island

Genser - Carlings // Jakke og bukse - Topshop // Sko - ConversePå bildene over ser dere altså gårsdagens reiseantrekk. Jeg synes det er godt med et komfortabelt og enkelt antrekk når man skal tilbringe flere timer på fly.I går sto vi opp halv 5 om natta for å rekke flyet og Island ligger 2 timer ...
Les mer i arkivet » August 2016 » Juli 2016 » Juni 2016 » Mai 2016 » April 2016 » Mars 2016 » Februar 2016 » Januar 2016